Népszerű bejegyzések

Az alábbiakban olvashatók mindazok az események melyek velem szakmai pályám alatt megestek, vagy amelyek befolyással voltak rá. Kedves Olvasó! Kérlek jóindulattal olvasd soraimat és ha érdekesnek, tanulságosnak, esetleg szórakoztatónak találod meséld tovább ismerőseidnek. Pap Norbert

2015. december 29., kedd

Ali Dede Bosnevi - a türbe kutatás a szarajevói televízióban

Attól tartok, egy kicsit egyszerű lett ez az interjú. Az az igazság, hogy elég ügyetlen vagyok a Skype alkalmazásában. Előbb a Dell-emről derült ki, hogy nincs rajta kamera :) De ez kb. 10 perc volt, mire leesett. Azután a Lenovo Yoga-ra töltöttem le a Skype-ot, de ott valami másért - de nem tudom miért - nem működött. Végül az iPhone 6-osomra töltöttem le az alkalmazást és az működött is, de a telefont az ölembe tartottam, így sikerült ez a furcsa felvétel. Magamat is alig ismerem fel, úgyhogy ha más nem ismer rám, akkor az az én hibám.

1 megjegyzés:

  1. Nem probléma, ha nem ismerjük a PC-k minden rejtelmét, nem is kell találgatnunk, hogy mi miért nem működik.... Ez a rendkívüli téma, amin Önnek módja van dolgozni - megérdemelne némi időt,(kevesebb, mint az otthoni kísérletezés) hogy egy szakember tanácsát kérje. Ta pasztalatom szerint, egy ilyen konzultáció max. 10-15 perc. Nagy érdeklődéssel figyelem a türbe kutatást, amihez kívánok sok sikert!

    VálaszTörlés